dinsdag 9 april 2013

Collistar - Gel effect lakjes

Hallo allemaal,

Hebben jullie al gehoord van de nieuwe collistar gel effect nagellakjes? Ja, gaaf zijn ze he? Nee, kijk snel verder om hiermee kennis te maken!


Vandaag heb ik voor jullie een review artikel over de nieuwste lakjes van Collistar, namelijk de gel effect lakjes, deze prachtige lakjes zijn 6 ml per stuk, en verkrijgbaar in 36 kleuren. Ik heb de volgende kleuren gekocht om aan jullie te showen; 532 Verde Glamour, 549 Rosa Graziosa, 577 Magenta Tentatrice. De lakjes zijn niet met echte gel erin, maar met een gel effect, je hebt voor deze lakjes dan ook geen UV lamp nodig. Maar ze blijven wel heel erg lang zitten.


Hierboven zien jullie de zeegroene kleur, met nummer 532, die de naam Verde Glamour draagt. Het is een hele mooie zeegroene kleur, met een glanzende finish, een beetje richting Jelly, deze lak heeft geen glitters.


Dit prachtige roze kleurtjes, dat een beetje koraalroze is, draagt het nummer 549, en de naam Rosa Graziosa, het is een koraalkleur, met een hele subtiele glitter erin, die je vooral goed ziet in het zonlicht.


En als allerlaatste alweer dit prachtige fuchsia kleurige lakje, het is nummer 577, met de naam Magenta Tentatrice, het is een fuchsia kleur, die metallic is, met echt een prachtige parelmoer gloed erin verwerkt


Zelf heb ik deze lakjes gekocht op mijn werk, ik werk bij de D.I.O. Drogist in Heerhugowaard, stad van de zon. Maar ze zijn ook verkrijgbaar bij andere drogisten die normaal ook Collistar verkopen.
De prijs van deze lakjes is € 7,15 voor 6 ml nagellak, maar deze blijft dan ook echt ruim 1 week zitten! Ik ben er dan ook erg blij mee!

Liefs Désiree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten