donderdag 25 april 2013

Dag 3 & 4 Istanbul

Hallo allemaal,

Woensdag 24 april heb ık samen met mijn moeder, mijn zus, en de kinderen de Palladium mall bezocht, dit ıs een groot winkelcentrum met allemaal verdiepingen! Er zitten vooral de grotere winkelketens zoals de Zara, C&A en Sephora. We hebben hier even rondgelopen, maar de kinderen hadden er niet veel zin in ondanks dat er een dinosaurus voorstelling was. Rond lunch tijd hebben we een broodje doner gegeten. Er was mij niet verteld dat het schapenvlees was, pas toen ik het op had, maar het was erg lekker!
 


s Middags ben ik met Virginia nog even naar een markt geweest waar ze kleding en groente verkochten. Zo ontzettend druk, net een wespennest..

s Avonds hebben we rijst met vermicelli gegeten, doperwten met gehakt en daarover Yoghurt en sla erbij.

Vandaag 25 april hadden we eigenlijk een rustdag, maar uiteindelijk toch nog even boodschappen gedaan. En een ijsje gegeten, ook ben ik meegeweest Demir ophalen van school. De kleuterschool is in Turkije zo anders als in Nederland.

Vanavond hadden we aardappels uit de oven, met kofte en tomatensaus, sla en feta.

Net nog even een lekker ijsje gegeten en zometeen lekker op tijd gaan slapen, want ik ben best wel verkouden, thanks Marc!

Liefs Desıree
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten