vrijdag 5 april 2013

Welkom

Hallo Allemaal,

Hierbij stel ik mezelf even voor, ik ben Désiree Hoogeveen, 24 jaar jong, of oud, net wat je zelf wilt lezen.. Ik ben woonachtig in Noord Holland, in het prachtige Heerhugowaard, onder de rook van Alkmaar!


Ik heb deze blog aangemaakt omdat het mij leuk lijkt om over breed uiteenlopende onderwerpen te schrijven, zoals beauty, fashion & lifestyle. Maar er komt ook zeker een stukje hobby langs, want hobby's, ja die heb ik zeker, een hand vol.


Zo vind ik het leuk om sieraden te maken, maar ik maak ook kaartjes in meerdere stijlen en ik doe aan scrapbooking. Verder is ook de keuken niet veilig voor mij, want lekkere dingen bakken en koken, dat vind ik ook erg leuk! Denk hierbij niet alleen aan cupcakes, maar ook bijvoorbeeld aan aardappelsalade, saucijzenbroodjes en bijvoorbeeld Pommes Duchesse.


Verder handel ik ook in tweedehands kleding via marktplaats, dit zorgt ervoor dat ik zelf weer nieuwe items kan kopen, hoewel ik zelf ook niet vies ben van iets wat tweedehands is.

Willen jullie nog meer van mij weten? Reageer dan gerust! Dan maak ik er een tweede artikel bij met feiten!

Liefs Désiree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten