woensdag 10 april 2013

Shoplog maart/april Miss Etam, H&M en New Look

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een shoplog met kleding, die ik de afgelopen maand gekocht heb.
Ik ben niet van de hele dure merken, als ik € 100,- heb, dan heb ik daar liever 4 of 5 dingen voor dan 1 ding, gezien ik toch snel weer ben uitgekeken op dingen.



Deze mooie broek heb ik gekocht bij de Miss Etam, het is een Baggy model, met een knopensluiting, verder is het een lengtemaat 30, dus niet echt veelste lang, met omgeslagen pijpen is deze jeans leuk op hoge pumps, ik ga hem combineren met zwarte pumps en een opvallende zwarte riem. Ik heb voor deze mooie broek € 45,- betaald.


Dit kobaltblauwe tuniek kocht ik gelijk met de Baggy broek die jullie hierboven zien, de verkoopster kwam er mee aan, toen ik aangaf dat ik iets zocht voor boven de Baggy broek. Ik vind dit een hele mooie kleur, ben er dan ook echt weg van, voor dit tuniek heb ik € 19,95 betaald.
 En dan alweer het derde en tevens ook laatste item van Miss Etam, dit mintgroene tuniek, met roze bloemen erop, op de voorkant zitten mooie glanzende pailletten, ook dit tuniek zou mooi kunnen op de baggy broek, want hij heeft een brede band, waardoor ik hem zou kunnen plooien, voor dit tuniek heb ik € 24,95 betaald.
 Deze mooie en redelijk grote handtas heb ik bij de H&M gekocht, ik heb deze al een maand in gebruik ongeveer, ik kocht hem omdat mijn vorige zwarte tas kapot gegaan was, ik vind het jammer om veel geld te betalen voor een tas, want ik zet hem toch altijd gewoon overal op de grond. Ik had voor mijn verjaardag nog een cadeaukaart gehad van € 10,- dus die kwam mooi van pas! Deze tas was € 19,95
 Dit jurkje kocht ik op dezelfde dag als de H&M handtas, dit jurkje is van de New Look, die vind je steeds meer in grotere steden, het is een soort Primark, maar dan heel iets duurder, maar persoonlijk vind ik van de New Look, de stoffen ook fijner aanvoelen. Ik heb voor dit jurkje € 14,99 betaald.

Wat vinden jullie het mooiste item? Hoe zouden jullie het combineren?

Liefs Désiree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten