zaterdag 27 april 2013

Istanbul dag 5 & 6

Vrijdag 26 april

Op vrijdag zijn we naar een Mall geweest, de naam hiervan ben ik kwijt maar er zat ook een Ikea bij en deze mall bestond uit 2 delen. Allereerst zijn we de LC Waikiki in geweest. Daar heb ik 2 tunieken gekocht, beide voor rond de € 10,- per stuk. Ook heb ik nagellak gehaald bij de Gratis en bij de Watsons, dit zijn zegmaar de Kruidvaten van Turkije. Sterker nog, ze verkopen zelfs Kruidvat producten. 's Middags hebben we rustig aan gedaan.

We hebben gegeten rijst met prei en Wortel in tomatensaus.

's Avonds hebben wij de verjaardag gevierd van Demir die is 5 jaar geworden!

Zaterdag 27 april

Vandaag hebben wij een bazaar bezocht, een met voornamelijk kleding. Ze verkopen er namaak merkspul, van bijvoorbeeld Nike en Adidas. Ook verkopen ze B keuze producten, van ketens als Zara, H&M, MNG & c&a. De een heeft het voor 3 TL tekoop (€ 1,50) met echt gaatjes erin, de ander voor 10 TL (€ 5,-) maar dan gewoon oude collecties of minimale foutjes. Ik heb dan ook 3 tunieken gekocht, die alle 3 perfect passen!

Vanmiddag ben ik met Demir naar de speelplaats geweest hier in het park, lekker even genoten van het zonnetje.

Vanavond hebben we gehakt gegeten (75% rund 25% schapenvlees) met onder de gerulde gehakt aubergine in dikke yoghurt met knoflook, helaas heb ik het niet opgegeten, want ik vond het schapengedeelte erg vies, je proeft echt dat het schaap is, en dat smaakt zoals een schaap op Texel ook ruikt...

Nu nog even een halfuurtje rustig aan doen, en dan gaan slapen, morgen weer vroeg dag, want we gaan naar het Europese gedeelte!

Liefs Desiree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten